Uniwersytet Szczeciński i Grupa IAI otwierają „Akademię e-biznesu”

Uniwersytet Szczeciński i Grupa IAI – lider polskiego rynku e-commerce, firma odpowiedzialna za polską platformę sklepową IdoSell, nawiązały współpracę. Jej efektem jest studium „Akademia e-biznesu”- kurs prowadzony na Wydziale Ekonomii Finansów i Zarządzania US.

Umowa inaugurująca „Akademię e-biznesu” została podpisana we wtorek 13 lutego br. w siedzibie Grupy IAI w Szczecinie.

W wydarzeniu udział wzięli: prof. dr hab. Waldemar Tarczyński – Rektor Uniwersytetu Szczecińskiego, Michał Paschalis-Jakubowicz, CEO Grupy IAI, dr hab. Iwona Markowicz, prof. US – Pełnomocniczka Rektora – Koordynator ds. Praktyk i Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym na Wydziale Ekonomii, Finansów i Zarządzania, dr hab. Jacek Buko, prof. US Prodziekan ds. Jakości Kształcenia i Wdrażania Strategii Rozwoju na Wydziale Ekonomii, Finansów i Zarządzania. Głównymi pomysłodawcami kursu są dr hab. Karol Kuczera, prof. US z Instytutu Zarządzania, oraz Paweł Kryzan z Grupy IAI.

Zazwyczaj podpisywaliśmy umowy w murach naszej uczelni, ale tym razem zdecydowaliśmy się odwiedzić firmę o szczególnym znaczeniu. Grupa IAI, jako firma z zasięgiem międzynarodowym i rodowodem szczecińskim, jest znana z innowacyjności i skoncentrowana na internetowej sprzedaży, co czyni ją partnerem idealnym dla Uniwersytetu Szczecińskiego. Dzięki tej współpracy nasi studenci i przedsiębiorcy zyskają dostęp do dodatkowej wiedzy oferowanej przez uczelnię, a także do technologii, które obejmują obszar sztucznej inteligencji. Początek tego partnerstwa to „Akademia e-biznesu”. Naszym celem jest, żeby nasi absolwenci i przedsiębiorcy nie tylko zyskiwali dostęp do nowoczesnych technologii, ale również zdobywali praktyczne umiejętności ich bezpiecznego wykorzystywania – mówił podczas konferencji prof. dr hab. Waldemar Tarczyński, Rektor Uniwersytetu Szczecińskiego.

Celem umowy pomiędzy Uniwersytetem Szczecińskim i firmą IAI SA jest promocja przedsiębiorczości oraz podejmowanie inicjatyw rozwojowych nakierowanych na studentów, przedsiębiorców i pracowników organizacji łączących wiedzę teoretyczną z umiejętnościami praktycznymi. Współpraca obejmować będzie promocję i realizację szkoleń, w ramach których przekazywana będzie wiedza i umiejętności dotyczące współczesnych reguł tworzenia i prowadzenia biznesu oraz wykorzystywania nowoczesnych narzędzi informatycznych wspierających biznes.

Z ogromną radością podpisujemy umowę o współpracy z Uniwersytetem Szczecińskim, co stanowi dla nas zaszczyt i przywilej. IAI to firma, która ponad 20 lat temu została założona przez szczecińskich przedsiębiorców, wizjonerów e-commerce i od tamtej pory nieprzerwanie i dynamicznie rośnie w tym obszarze. Mamy unikalne doświadczenie praktyczne, a nasza wiedza jest owocem zarówno sukcesów, jak i wszelkich doświadczeń, które były nieodłącznym elementem tej fascynującej podróży. Chcemy teraz dzielić się tą wiedzą z uczestnikami studium „Akademia e-biznesu”, pokazując im, jak skutecznie działać w świecie e-commerce, wykorzystując technologie, wiedzę, znajomość rynku, w tym narzędzi z zakresu sztucznej inteligencji. Wierzymy, że e-commerce to przyszłość i mamy nadzieję, że nasze zaangażowanie w rozwijanie kompetencji studentów i przedsiębiorców przyczyni się do wzrostu tej dynamicznej dziedziny. To dla naszej firmy ogromne wyróżnienie, móc współpracować z uczelnią i regionem, przyczyniając się do edukacji i rozwoju przedsiębiorców. Cieszymy się na myśl o wspólnym rozwoju, rekrutacji studentów oraz tworzeniu nowych możliwości na ścieżce e-commerce – tłumaczył Michał Paschalis-Jakubowicz, CEO Grupy IAI.

Studium „Akademia e-biznesu” skierowane jest do studentów, absolwentów i przedsiębiorców, oferuje 64 godziny praktycznych zajęć, które umożliwią rozwijanie kompetencji biznesowych w obszarze e-commerce. Wykłady prowadzone będą zarówno przez doświadczonych pracowników naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego, jak i ekspertów z Grupy IAI, posiadającej ponad 23-letnie doświadczenie na rynku.

„Akademia e-biznesu” to innowacyjny program edukacyjny na mapie Polski. Łączy on teorię z praktyką, umożliwiając uczestnikom zdobycie konkretnych umiejętności niezbędnych w dzisiejszym dynamicznym środowisku handlu elektronicznego.

Zapraszamy do obejrzenia relacji przygotowanej przez UNIWIZJĘ – telewizję Uniwersytetu Szczecińskiego:

Źródło: Uniwersytet Szczeciński i Grupa IAI otwierają „Akademię e-biznesu” – Uniwersytet Szczeciński (usz.edu.pl)