Nowe kompetencje w erze cyfryzacji – zakończenie projektu CustMas w Akademii Leona Koźmińskiego

W Akademii Leona Koźmińskiego zakończył się projekt „Customer Management Skills in Digitalizing B2B Markets” (CustMas), realizowany w ramach programu Erasmus+. Jego celem było opracowanie nowoczesnych narzędzi edukacyjnych wspierających rozwój kompetencji w zakresie zarządzania klientami na cyfryzujących się rynkach B2B.

W ostatnich tygodniach projektu odbył się cykl otwartych spotkań online pod hasłem „Skills in Demand. A 360-degree Overview”, w których udział wzięło blisko 70 uczestników. Wydarzenia poprowadzili Anna Pałyga z Katedry Metod Ilościowych i Zastosowań Informatyki oraz dr Piotr Kwiatek z Katedry Marketingu. Zaprezentowano wówczas platformę eLearningową – jeden z kluczowych rezultatów projektu – zawierającą globalny kurs MOOC.

Z narzędzia mogą korzystać wszyscy zainteresowani rozwijaniem kompetencji w obszarze customer management w warunkach cyfrowej transformacji. Kurs stanowi połączenie wiedzy akademickiej i praktyki biznesowej.

W projekt zaangażowane były partnerskie uczelnie z czterech krajów University of Twente (Holandia), WWU Münster (Niemcy), Alba Graduate Business School (Grecja) oraz Technische Universitaet Graz (Austria).

Więcej informacji o projekcie i jego rezultatach dostępnych jest na stronie: www.custmas.eu

Projekt CustMas wpisuje się w strategię Akademii Leona Koźmińskiego, której jednym z filarów jest wspieranie innowacyjnego i międzynarodowego kształcenia opartego na rzeczywistych potrzebach rynku.

Źródło: Nowe kompetencje w erze cyfryzacji – zakończenie projektu CustMas w Akademii Leona Koźmińskiego | Akademia Leona Koźminskiego Warszawa